Ogłoszenia o konkursach

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr 1 KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W BIAŁYMSTOKU z dnia 10 lutego 2012 roku w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji III w Białymstoku

§ 1.

 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Komisariatu Policji III w Białymstoku ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

 

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:

1)    pełniący służbę w Policji;

2)    spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857, z późn. zm.);

3)    pożądane jest również:

a)    co najmniej 5- letnie doświadczenie w służbie prewencyjnej lub kryminalnej

albo w obydwu tych służbach,

b)    co najmniej 3 - letnie doświadczenie w kierowaniu komórkami organizacyjnymi występującymi w służbie prewencyjnej lub kryminalnej albo w obydwu tych służbach.

 

§ 2.

 

Oferty kandydatów powinny zawierać:

1)   CV i list motywacyjny;

2)   kopię ostatniej opinii służbowej kandydata;

3)    pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat (koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin Komisariatu Policji III w Białymstoku. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);

4)   pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.podlaska.policja.gov.pl (w banerze Konkursy na wybrane stanowiska służbowe w Policji);

5)   potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;

6)   kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);

7)   kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

8)  kopię poświadczenia bezpieczeństwa (oryginał do wglądu).

 

§ 3.

 

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję
do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja będzie pracowała na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.

 

§ 4.

 

      Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy):

 

1)     organizuje i koordynuje pracę jednostki w zakresie służby prewencyjnej, kryminalnej, nakreśla kierunki działań Wydziału Prewencji i Wydziału Kryminalnego;

2)     organizuje i koordynuje współpracę z innymi jednostkami Policji oraz organami administracji w zakresie  zapewniania bezpieczeństwa i porządku publicznego;

3)     nadzoruje i sprawdza poprawność wykonywanych czynności realizowanych na polecenie sądu, prokuratury lub innych organów w oparciu o odrębne przepisy instrukcyjne;

4)     nadzoruje, sprawdza i dba o pozom dyscypliny służbowej podległych funkcjonariuszy;

5)     analizuje i sprawdza poprawność czynności oraz adaptację nowoprzyjętych funkcjonariuszy;

6)     utrzymuje gotowość alarmową, sporządza plany alarmowania;

7)     nadzoruje poprawność obiegu dokumentacji w jednostce;

8)     opracowuje, sporządza, przedstawia plany i analizy z pracy jednostki;

9)     organizuje, przygotowuje i prowadzi odprawy oraz narady służbowe;

10)  przyjmuje interesantów, rozpatruje wnioski osób zgłaszających się do jednostki;

11)  nadzoruje uczestnictwo funkcjonariuszy w szkoleniach, testach, egzaminach;

12)  nadzoruje  pracę sekretariatu komisariatu;

13)  kształtuje prawidłowe stosunki międzyludzkie w służbie i pracy;

14)  dba o bezpieczeństwo policjantów podczas wykonywania zleconych zadań oraz przestrzeganie przepisów bhp i przeciwpożarowych;

15)  uczestniczy w naradach, odprawach, uroczystościach, spotkaniach, delegacjach;

16)  wykonuje czynności niezbędne do prawidłowego, bieżącego funkcjonowania jednostki;

17)  kreuje pozytywny wizerunek Policji i jednostki w mediach;

18)  sprawuje nadzór nad planowaniem i realizacją zadań obronnych.

 

 

§ 5.

 

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Wydziału Prezydialnego, Kadr i Doskonalenia Zawodowego Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku przy ul. Bema 4 w terminie do dnia 28 lutego 2012 r., z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji III w Białymstoku z dopiskiem „nie otwierać w sekretariacie”.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Wydziale Prezydialnym, Kadr i Doskonalenia Zawodowego Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku, tel. (85) 670 2387.  

 

§ 6.

 

            Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 09 marca 2012 r.

 

 

 

   KOMENDANT MIEJSKI  POLICJI

                                                             W  BIAŁYMSTOKU

                                                                                              /podpis nieczytelny/

                                                                   insp. Irena Doroszkiewicz 

Metryczka

Data publikacji : 13.02.2012
Data modyfikacji : 21.02.2012
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Białymstoku
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marcin Szamreto
Osoba udostępniająca informację:
Marcin Szamreto Wydział Prezydialny, Kadr i Doskonalenia Zawodowego
Osoba modyfikująca informację:
Marcin Szamreto
do góry