Ogłoszenie o naborze nr 132455 na stanowisko: specjalista do spraw obsługi sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w Białymstoku Wydziału Kadr Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku
Ogłoszenie nr 132455
Komenda Miejska Policji w Białymstoku
Dyrektor Generalny – Komendant Miejski Policji w Białymstoku poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:
- specjalista do spraw obsługi sekretariatu Komendanta Miejskiego Policji w Białymstoku Wydziału Kadr Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku
ogłoszenie o naborze w celu zatrudnienia na wolne stanowisko pracy
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Białymstoku
ul. Bema 4
15-369 Białystok
Miejsce wykonywania pracy:
Białystok, Komeda Miejska Policji w Białymstoku, ul. Bema 4, 15-369 Białystok
Zakres zadań:
- prowadzenie dziennika korespondencji dokumentacji jawnej oraz dziennika podawczego telegramów wpływających do Komendanta Miejskiego Policji i jego zastępców w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w KMP wm.,
- obsługiwanie interesantów wewnętrznych i zewnętrznych w celu wsparcia pracy Komendanta Miejskiego Policji i jego zastępców,
- obsługiwanie poczty elektronicznej oraz urządzeń biurowych na potrzeby Komendanta Miejskiego Policji i jego zastępców w celu wsparcia ich w bieżącej pracy,
- prowadzenie terminarza spraw załatwianych przez kierownictwo KMP w Białymstoku oraz kontrola terminów w celu wsparcia w bieżącej pracy Komendanta i jego zastępców,
- przygotowywanie i obsługa organizacyjna spotkań, narad i odpraw w celu wsparcia pracy Komendanta Miejskiego Policji i jego zastępców,
- zapewnienie estetyki pomieszczeń służbowych: sekretariatu i gabinetów kierownictwa w celu utrzymania dobrego wizerunku,
- redagowanie pism okolicznościowych do interesantów wewnętrznych i zewnętrznych w celu wsparcia pracy Komendanta Miejskiego Policji i jego zastępców.
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7:30 do godziny 15:30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na drugim piętrze budynku. Do budynku wejście usytuowane jest na niskim parterze, ze schodami. Wewnątrz budynku jest winda.
Wymagania niezbędne:
wykształcenie: wyższe
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów regulujących pracę kancelaryjno – biurową, Ustawy o Policji,
- umiejętność obsługi komputera, faksu, kserokopiarki,
- umiejętności interpersonalne
- 7 miesięcy stażu pracy w pracy biurowej
- posiadanie obywatelstwa polskiego
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
-
CV i list motywacyjny
-
kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz stażu pracy
-
poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa
-
oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
-
oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-
oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne
przestępstwo skarbowe -
oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Termin i miejsce składania dokumentów
- decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- termin składania: od 13.01.2024 r. do 23.01.2024 r.
- miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Białymstoku
ul. Bema 4
15-369 Białystok
Dane osobowe – Klauzula Informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego:
Komendant Miejski Policji w Białymstoku
ul. Bema 4
15-349 Białystok
tel.: 47 711 3400
Kontakt do inspektora ochrony danych:
ul. Bema 4 15-349 Białystok
tel.: 47 711 2261
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych:
Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty, którym ustawowo przysługuje takie uprawnienie.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
-
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
-
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji;
nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 19990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r.
o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1944 0 1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
Oferty niekompletne, otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być podpisane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Imienne listy kandydatów/kandydatek, zakwalifikowanych na test pisemny (I etap naboru), ze wskazanymi terminami zgłoszenia się na test pisemny zostaną zamieszczone na stronie internetowej KMP w Białymstoku, w BIP, w zakładce "wolne stanowiska pracy w SC". Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydat/kandydatka powinien posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyrazić zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa. W takim przypadku zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa. Przewidywana wysokość wynagrodzenia zasadniczego wynosi co najmniej 4242,00 zł. brutto.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 47 711 33 12.