Ogłoszenie numer 137615 na stanowisko: starszy referent do spraw rejestracji kryminalnych i procesowych w Wydziale Kryminalnym Komisariatu Policji IV w Białymstoku
Komenda Miejska Policji w Białymstoku Dyrektor Generalny – Komendant Miejski Policji w Białymstoku poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: starszy referent do spraw rejestracji kryminalnych i procesowych w Wydziale Kryminalnym Komisariatu Policji IV w Białymstoku ogłoszenie o naborze w celu zatrudnienia na zastępstwo
Wymiar etatu: 1
Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
Komenda Miejska Policji w Białymstoku
ul. Bema 4, 15-369 Białystok
Miejsce wykonywania pracy:
Białystok, Komisariat Policji IV w Białymstoku, ul. Sławińskiego 14, 15-349 Białystok
Zakres zadań
- Wprowadza dane do systemu, na podstawie właściwych formularzy rejestracyjnych, w celu realizacji rejestracji kryminalnej i procesowej osób , przestępstw i wykroczeń,
- Modyfikuje, zmienia, usuwa, na podstawie otrzymanej dokumentacji, wprowadzone do systemu: kryminalną i procesową osób, przestępstw i wykroczeń oraz rzeczy w celu aktualizacji danych,
- Dokonuje sprawdzeń w systemach: osób, postępowań, rzeczy, przestępstw i wykroczeń oraz osób
w ewidencji kierowców naruszających przepisy ruchu drogowego, w celu udzielenia odpowiedzi na zapytania kierowane pisemnie lub ustnie przez uprawnione podmioty i osoby, jak również funkcjonariuszy, - Prowadzi inwentaryzację dokumentów niejawnych celem przekazania do archiwum,
- Analizuje i weryfikuje w zakresie posiadanych uprawnień, formularze rejestrujące, pisma
i telegramy, ujawnia niewłaściwie wypełnione dokumenty rejestrujące, w celu ich poprawy lub uzupełnienia, - Wprowadza do systemów informatycznych Policji wszczęcia dochodzeń celem aktualizacji baz danych.
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7:30 do godziny 15:30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane
na pierwszym piętrze budynku. Do budynku wejście usytuowane jest na wysokim parterze, ze schodami. Wewnątrz budynku nie ma windy. Brak utrudnień w dostępie do budynku dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach, przed wejściem głównym znajduje się winda.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: Średnie
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość przepisów prawa o ruchu drogowym , Kodeksu karnego, Ustawy o Policji,
- umiejętność obsługi komputera,
- posiadanie obywatelstwa polskiego
korzystanie z pełni praw publicznych,
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli
poufne lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa - oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990r.
kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia
18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa
państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów
urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
Termin i miejsce składania dokumentów
termin składania dokumentów od 14.05.2024 r. do 20.05.2024 r.,
w formie papierowej dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem :,, ogłoszenie nr 137615’’
decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji w Białymstoku
ul. Bema 4, 15-369 Białystok
Dane osobowe – Klauzula Informacyjna
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.
Administrator danych i kontakt do niego:
Komendant Miejski Policji w Białymstoku
ul. Bema 4, 15-369 Białystok
tel.: 47 711 3400
Kontakt do inspektora ochrony danych:
ul. Bema 4 15-369 Białystok
tel.: 47 711 2261
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej
Informacje o odbiorcach danych:
Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty, którym ustawowo przysługuje takie uprawnienie.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy
w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)
Uprawnienia:
prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego
Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji;
nie będą też profilowane.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%. Oferty niekompletne, otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Listy motywacyjne oraz wszystkie oświadczenia muszą być podpisane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Imienne listy kandydatów/kandydatek, zakwalifikowanych na test pisemny (I etap naboru), ze wskazanymi terminami zgłoszenia się na test pisemny zostaną zamieszczone na stronie internetowej KMP w Białymstoku, w BIP, w zakładce "wolne stanowiska pracy w SC". Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Kandydat/kandydatka powinien posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub wyrazić zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa. W takim przypadku zatrudnienie nastąpi po przeprowadzeniu przez pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych postępowania sprawdzającego i wydaniu poświadczenia bezpieczeństwa. Przewidywana wysokość wynagrodzenia zasadniczego wynosi co najmniej 4731,37 zł brutto – mnożnik 1,8000. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 47 711 33 12.