Wolne stanowiska pracy w SC

Ogłoszenie nr 151453 na stanowisko: inspektora do spraw mobilizacyjno-obronnych, kwaterunkowych i techniki policyjnej w Zespole Administracyjno - Gospodarczym Komedy Miejskiej Policji w Białymstoku

Ogłoszenie nr 151453

Komenda Miejska Policji w Białymstoku

  • Dyrektor Generalny – Komendant Miejski Policji w Białymstoku
  • poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: inspektora do spraw mobilizacyjno-obronnych, kwaterunkowych i techniki policyjnej w Zespole Administracyjno – Gospodarczym Komedy Miejskiej Policji w Białymstoku
  • ogłoszenie o naborze w celu zatrudnienia na wolne stanowisko pracy

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

Komenda Miejska Policji w Białymstoku
ul. Bema 4
15-369 Białystok

Miejsce wykonywania pracy:

Białystok, Komeda Miejska Policji w Białymstoku, ul. Bema 4, 15-369 Białystok

Zakres zadań:

- prowadzi gospodarkę oraz dokumentację przychodowo-rozchodową sprzętu techniki policyjnej, kwaterunkowego, mundurowego i żywnościowego w celu przekazania informacji komórkom zaopatrzeniowym KWP wm. oraz weryfikacji posiadanego sprzętu i wyposażania jednostek w niezbędny sprzęt,

- sporządza i na bieżąco aktualizuje dokumentację związaną z planami działania KMP w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny (opracowuje tabele należności norm wojennych, sporządza plany wyżywienia i zakwaterowania stanów osobowych, zabezpieczenia potrzeb materiałowych, transportowych, nakłada świadczenia osobiste i rzeczowe) w celu zabezpieczenia logistycznego jednostki,

- nadzoruje i prowadzi dokumentację związaną z legalizacją urządzeń pomiarowych w celu zapewnienia sprawnego ich działania,

- ustala i weryfikuje opracowanie planów oraz potrzeb materiałowo-sprzętowych KMP i jednostek podległych oraz występuje z wnioskami do KWP wm. celem prawidłowej i terminowej realizacji planów zakupów i związanej z tym dokumentacji finansowej,

- Dokonuje naliczeń za żywienie i leczenie psów służbowych oraz rozlicza okazania organizowane przez funkcjonariuszy KMP wm. w celu przekazania informacji do Wydziału Zaopatrzenia, Inwestycji i Remontów KWP wm. oraz Wydziału Finansów KWP w/m,

- bierze udział w komisjach i przygotowuje dokumentację przy przekazaniach majątku KMP użytkowanego przez poszczególne komórki i jednostki organizacyjne KMP przy zmianie ich kierowników w celu określenia odpowiedzialności za powierzone mienie.

         

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, praca w podstawowym systemie czasu pracy od godziny 7:30 do godziny 15:30, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Stanowisko zlokalizowane w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Stanowisko usytuowane na drugim piętrze budynku. Do budynku wejście usytuowane jest na niskim parterze, ze schodami. Wewnątrz budynku jest winda.

 

Wymagania niezbędne

  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:

- znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy o Policji,

- umiejętność obsługi komputera,

- doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok 6 miesięcy w administracji publicznej.

 

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie  wykształcenia
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy
  • poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli tajne lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu wydania poświadczenia bezpieczeństwa,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990r.  kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa  i nie była/ł współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa  państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.  

 

Termin i miejsce składania dokumentów

- decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu

- miejsce i termin składania dokumentów: od 02.05.2025 r. do 12.05.2025 r.

Komenda Miejska Policji w Białymstoku
ul. Bema 4
15-369 Białystok

 

Dane osobowe – Klauzula Informacyjna

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

Administrator danych i kontakt do niego:

Komendant Miejski Policji w Białymstoku

ul. Bema 4

15-349 Białystok

tel.: 47 711 3400

 

Kontakt do inspektora ochrony danych:

ul. Bema 4 15-349 Białystok

tel.: 47 711 2261

Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej

Informacje o odbiorcach danych:

Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty, którym ustawowo przysługuje takie uprawnienie.

Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska)

Uprawnienia:

  • prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych, a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 26 i nast. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO

Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.
 

Inne informacje:

W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 roku do dnia 31 lipca 19990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r.o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa z lat 1944 0 1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi powyżej 6%. Oferty niekompletne, otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). Oświadczenia muszą być podpisane. Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane. Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów, sporządzone lub poświadczone przez tłumacza przysięgłego. Imienne listy kandydatów/kandydatek, zakwalifikowanych na test pisemny (I etap naboru), ze wskazanymi terminami zgłoszenia się na test pisemny zostaną zamieszczone na stronie internetowej KMP w Białymstoku, w BIP, w zakładce "wolne stanowiska pracy w SC". Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu. Po zakończeniu naboru oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone. Przewidywana wysokość wynagrodzenia zasadniczego wynosi co najmniej 4967,95 zł. brutto.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami telefonów: 47 711 33 12, 47 711 23 47.

Metryczka

Data publikacji : 02.05.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Białymstoku
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
podinsp. Renata Grzybowska
Osoba udostępniająca informację:
Edyta Przybylska Wydział Kadr KMP w Białymstoku

Nawigacja

do góry