OGŁOSZENIE Nr 1 KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W BIAŁYMSTOKU z dnia 05 stycznia 2011 roku
OGŁOSZENIE Nr 1
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI
W BIAŁYMSTOKU
z dnia 05 stycznia 2011 roku.
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Komendanta Komisariatu Policji II w Białymstoku
§ 1.
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Komisariatu Policji II w Białymstoku ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:
- pełniący służbę w Policji;
-
spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123,
poz. 857, z późn. zm.);
§ 2.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
- CV i list motywacyjny;
- kopie ostatniej opinii służbowej kandydata oraz sporządzonych po niej ocen okresowych (oryginały do wglądu);
- pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat (koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin Komisariatu Policji II w Białymstoku. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);
- pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.podlaska.policja.gov.pl w banerze Konkursy na wybranestanowiska służbowe w Policji);
- potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);
§ 3.
Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję
do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja będzie pracowała na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.
§ 4.
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy):
- organizuje i koordynuje pracę komisariatu w zakresie służby prewencyjnej, nakreśla kierunki działań operacyjno - rozpoznawczych;
- organizuje i koordynuje współpracę z innymi jednostkami Policji i organami administracji w zapewnieniu porządku publicznego;
- nadzoruje poprawność wykonywanych czynności procesowych;
- nadzoruje poprawność i terminowość czynności w sprawach o wykroczenia;
- nadzoruje poprawność wykonywanych czynności na polecenie sądu, prokuratury
lub innych organów na zasadach określonych w odrębnych przepisach;
- dba o wysoki poziom dyscypliny służbowej podległych funkcjonariuszy;
- zapewnia właściwą adaptację nowoprzyjętych funkcjonariuszy;
- utrzymuje gotowość alarmową funkcjonariuszy, sporządza plany alarmowania;
- nadzoruje poprawność obiegu dokumentacji w jednostce;
- organizuje, przygotowuje odprawy i narady służbowe;
- opracowuje, sporządza, przedstawia plany i analizy z pracy jednostki;
- organizuje odprawy i narady służbowe;
- przyjmuje petentów i załatwia wnioski zgłaszających się osób;
- nadzoruje uczestnictwo funkcjonariuszy w szkoleniach, testach i egzaminach;
- uczestniczy w spotkaniach i naradach służbowych, z ramienia kierownictwa
jednostki bierze udział w spotkaniach i uroczystościach służbowych;
- wykonywanie zadań związanych z zapewnieniem prawidłowego, bieżącego
funkcjonowania Komisariatu Policji II w Białymstoku.
§ 5.
Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Wydziału Prezydialnego, Kadr i Doskonalenia Zawodowego Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku przy ul. Bema 4 w terminie do dnia 19 stycznia 2011 r., z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji II w Białymstoku
z dopiskiem „nie otwierać w sekretariacie”.
Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Wydziale Prezydialnym, Kadr i Doskonalenia Zawodowego Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku, tel. (0-85) 670 2347.
§ 6.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 18 lutego 2011 r.
KOMENDANT MIEJSKI POLICJI