Ogłoszenia o konkursach

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

OGŁOSZENIE Nr 1 KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W BIAŁYMSTOKU z dnia 05 stycznia 2011 roku

OGŁOSZENIE Nr 1

 KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI

W  BIAŁYMSTOKU

z dnia 05 stycznia 2011 roku.

w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Komendanta Komisariatu Policji II w Białymstoku  

 

§ 1.

 

W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Komisariatu Policji II w Białymstoku   ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.

 

O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze:

  1. pełniący służbę w Policji;
  2. spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych
    i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawie wymagań w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123,
    poz. 857, z późn. zm.);

 

§ 2.

Oferty kandydatów powinny zawierać:

  1. CV i list motywacyjny;
  2. kopie ostatniej opinii służbowej kandydata oraz sporządzonych po niej ocen okresowych (oryginały do wglądu);
  3. pisemną koncepcję pracy na stanowisku, do którego aplikuje kandydat (koncepcja pracy powinna zostać opracowana w oparciu o regulamin Komisariatu Policji II w Białymstoku. Koncepcja nie powinna przekraczać 10 stron, napisanych czcionką Arial 12, interlinia 1.5, marginesy standardowe 2,5 cm);
  4. pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej prowadzonej na zasadach i w trybie określonym przez zarządzającego postępowanie kwalifikacyjne (wzór oświadczenia jest dostępny w Poradniku do Ogólnego Trybu i Zasad Przeprowadzania Postępowań Kwalifikacyjnych na Wybrane Stanowiska Służbowe w Policji, w rozdziale VI, wzór nr 1, umieszczonym na stronie internetowej www.podlaska.policja.gov.pl  w banerze Konkursy na wybranestanowiska służbowe w Policji);
  5. potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
  6. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
  7. kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu);

 

§ 3.

Zarządzający postępowanie kwalifikacyjne w drodze decyzji powoła komisję
do przeprowadzenia postępowania kwalifikacyjnego. Komisja będzie pracowała na podstawie Ogólnego trybu i zasad przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.

 

§ 4.

 

      Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy):

 - organizuje i koordynuje pracę komisariatu w zakresie służby prewencyjnej, nakreśla kierunki działań operacyjno - rozpoznawczych;

 - organizuje i koordynuje współpracę z innymi jednostkami Policji i organami administracji     w zapewnieniu porządku publicznego;

-  nadzoruje poprawność wykonywanych czynności procesowych;

-  nadzoruje poprawność i terminowość czynności w sprawach o wykroczenia;

-  nadzoruje poprawność wykonywanych czynności na polecenie sądu, prokuratury

   lub innych organów na zasadach określonych w odrębnych przepisach;

-  dba o wysoki poziom dyscypliny służbowej podległych funkcjonariuszy;

-  zapewnia właściwą adaptację nowoprzyjętych funkcjonariuszy;

-  utrzymuje gotowość alarmową funkcjonariuszy, sporządza plany alarmowania;

- nadzoruje poprawność obiegu dokumentacji w jednostce;

-  organizuje, przygotowuje odprawy i narady służbowe;

-  opracowuje, sporządza, przedstawia plany i analizy z pracy jednostki;

-  organizuje odprawy i narady służbowe;

-  przyjmuje petentów i załatwia wnioski zgłaszających się osób;

-  nadzoruje uczestnictwo funkcjonariuszy w szkoleniach, testach i egzaminach;

- uczestniczy w spotkaniach i naradach służbowych, z ramienia kierownictwa

   jednostki bierze   udział w spotkaniach i uroczystościach służbowych;

    - wykonywanie zadań związanych z zapewnieniem prawidłowego, bieżącego

       funkcjonowania Komisariatu Policji II w Białymstoku.

 

§ 5.

 

Oferty, z podaniem adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w sekretariacie Wydziału Prezydialnego, Kadr i Doskonalenia Zawodowego Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku przy ul. Bema 4 w terminie do dnia 19 stycznia 2011 r., z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji II w Białymstoku  
z dopiskiem „nie otwierać w sekretariacie”.

Dodatkowe informacje dotyczące postępowania kwalifikacyjnego można uzyskać w Wydziale Prezydialnym, Kadr i Doskonalenia Zawodowego Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku, tel. (0-85) 670 2347.  

 

§ 6.

 

            Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 18 lutego 2011 r.

 

 

 

KOMENDANT MIEJSKI  POLICJI

                                                               W  BIAŁYMSTOKU

 

                                                         p.o.mł. insp. Irena Doroszkiewicz

Metryczka

Data publikacji : 05.01.2011
Data modyfikacji : 05.01.2011
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Miejska Policji w Białymstoku
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Marcin Szamreto
Osoba udostępniająca informację:
Marcin Szamreto Wydział Prezydialny, Kadr i Doskonalenia Zawodowego
Osoba modyfikująca informację:
Marcin Szamreto
do góry