OGŁOSZENIE Nr 1/2015 KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W BIAŁYMSTOKU z dnia 14 stycznia 2015 r. w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Michałowie
OGŁOSZENIE Nr 1/2015
KOMENDANTA MIEJSKIEGO POLICJI W BIAŁYMSTOKU
z dnia 14 stycznia 2015 r.
w sprawie postępowania kwalifikacyjnego na stanowisko
Komendanta Komisariatu Policji w Michałowie
§1.
W celu dokonania doboru na wakujące stanowisko Komendanta Komisariatu Policji
w Michałowie ogłaszam rozpoczęcie postępowania kwalifikacyjnego.
O stanowisko to mogą ubiegać się funkcjonariusze Policji spełniający poniższe kryteria:
- w zakresie wymagań formalnych - spełniający wymagania w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby określone przepisami rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 19 czerwca 2007 r. w sprawne wymagań
w zakresie wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i stażu służby, jakim powinni odpowiadać policjanci na stanowiskach komendantów Policji i innych stanowiskach służbowych oraz ich mianowania na wyższe stanowiska służbowe (Dz. U. Nr 123, poz. 857, z późn. zm.); - w zakresie wymagań pożądanych:
- mający co najmniej 10-letni staż służby w Policji,
- stopień oficera bądź złożony egzamin oficerski,
- doświadczenie w zakresie kierowania, zarządzania zespołami ludzkimi;
- w zakresie wymagań dodatkowych:
- posiadanie wykształcenia wyższego z zakresu organizacji, zarządzania lub organizacji i zarządzania albo ukończenia studiów podyplomowych, przeszkolenia lub kursów
z tego zakresu lub z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi.
§2.
Oferty kandydatów powinny zawierać:
- CV i list motywacyjny;
- kopię ostatniej opinii służbowej kandydata (oryginał do wglądu);
- potwierdzony przez komórkę kadrową szczegółowy przebieg służby;
- koncepcję pracy na stanowisku, na które prowadzi się postępowanie kwalifikacyjne;
- oświadczenie kandydata - pisemną zgodę na poddanie się procedurze kwalifikacyjnej;
- oświadczenie kandydata o pozostawaniu/nie pozostawaniu kandydata w stosunku małżeńskim, pokrewieństwa do drugiego stopnia włącznie lub powinowactwa pierwszego stopnia oraz stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli z jednym z funkcjonariuszy lub pracowników Policji, będących w podległości służbowej stanowiska, na które aplikuje kandydat;
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (oryginały do wglądu);
- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe (oryginały do wglądu).
§3.
Zakres zadań realizowanych na stanowisku objętym postępowaniem kwalifikacyjnym (wynikający z karty opisu stanowiska pracy lub regulaminu jednostki organizacyjnej Policji):
- Organizuje i koordynuje pracę jednostki w zakresie służby prewencyjnej, nakreśla kierunki działań Zespołów Prewencji i Zespołów Kryminalnych.
- Organizuje i koordynuje współpracę z innymi jednostkami Policji oraz organami administracji w zakresie zapewniania bezpieczeństwa i porządku publicznego.
- Nadzoruje poprawność wykonywanych czynności procesowych.
- Nadzoruje rozpoznanie oraz czynności operacyjne prowadzone przez podległych policjantów na podstawie odrębnych przepisów.
- Nadzoruje i koordynuje realizację poszukiwań za osobami.
- Nadzoruje poprawność i terminowość czynności w sprawach o wykroczenia oraz czynności w sprawach nieletnich.
- Nadzoruje i koordynuje zadania związane z konwojowaniem i doprowadzaniem osób zatrzymanych.
- Nadzoruje i sprawdza poprawność wykonywanych czynności realizowanych na polecenie sądu, prokuratury lub innych organów w oparciu o odrębne przepisy instrukcyjne.
- Nadzoruje, sprawdza i dba o pozom dyscypliny służbowej podległych funkcjonariuszy.
- Analizuje i sprawdza poprawność czynności oraz adaptację nowoprzyjętych funkcjonariuszy.
- Nadzoruje, organizuje i koordynuje wykonywanie czynności przez policjantów pełniących służbę dyżurującego w jednostce.
- Utrzymuje gotowość alarmową, sporządza plany alarmowania.
- Nadzoruje i zapewnia prawidłowy obieg dokumentów jawnych i niejawnych oraz prowadzenie dokumentacji kancelaryjno-biurowej, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Opracowuje, sporządza, przedstawia plany i analizy z pracy jednostki.
- Organizuje, przygotowuje i prowadzi odprawy oraz narady służbowe.
- Przyjmuje interesantów, rozpatruje wnioski osób zgłaszających się do jednostki.
- Prowadzi postępowania skargowe, czynności wyjaśniające i postępowania dyscyplinarne.
- Nadzoruje uczestnictwo funkcjonariuszy w szkoleniach, testach, egzaminach.
- Kształtuje prawidłowe stosunki międzyludzkie w służbie i pracy.
- Dba o bezpieczeństwo policjantów podczas wykonywania zleconych zadań oraz przestrzeganie przepisów bhp i przeciwpożarowych.
- Uczestniczy w naradach, odprawach, uroczystościach, spotkaniach, delegacjach.
- Wykonuje czynności niezbędne do prawidłowego, bieżącego funkcjonowania jednostki.
- Kreuje pozytywny wizerunek Policji i jednostki w mediach.
§4.
Oferty, z podaniem na kopercie adresu do korespondencji i telefonów kontaktowych, należy składać w Wydziale Prezydialnym, Kadr i Doskonalenia Zawodowego Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku, ul. Bema 4, 15-369 Białystok w terminie do dnia 28.01.2015 r., z dopiskiem Postępowanie kwalifikacyjne na stanowisko Komendanta Komisariatu Policji w Michałowie z dopiskiem „w sekretariacie nie otwierać”.
§5.
Dodatkowe informacje dotyczące zasad prowadzenia postępowania kwalifikacyjnego, w tym wymagań dotyczących założeń do opracowania koncepcji pracy na stanowisku można uzyskać w Wydziale Prezydialnym, Kadr i Doskonalenia Zawodowego Komendy Miejskiej Policji w Białymstoku, ul. Bema 4, 15-369 Białystok, tel. wew. 711 23 87, tel. miejski 85 670 23 87 lub na stronie internetowej www.isp.policja.pl w banerze Dobór wewnętrzny na wybrane stanowiska w Policji, w dokumencie Ogólny tryb i zasady przeprowadzania postępowań kwalifikacyjnych na wybrane stanowiska służbowe w Policji.
§6.
Postępowanie kwalifikacyjne zostanie zakończone do dnia 13.02.2015r.
KOMENDANT MIEJSKI POLICJI
W BIAŁYMSTOKU
/podpis nieczytelny/
insp. Andrzej Łapiński